Grafik zajęć

yoga

Zapraszamy na regularne zajęcia jogi i medytacji

ul. Herbsta 2 (metro Stokłosy) Warszawa - Ursynów.

Regulamin i kwestie prawne... kliknij tutaj

Zapraszamy za zajęcia 10min wcześniej. Nie trzeba się zapisywać.

Zajęcia : Zdrowy Kręgosłup (środa) g. 18.30-19.45 zawieszone od 27 czerwca do końca sierpnia 2018. Zajęcia zostaną wznowione od 5 września 2018.

Zamiennie, zapraszamy na zajęcia jogi hormonalnej, które są na asan hatha jogi, wspierają kregosłup oraz obejmują pracę z oddechem. Zajęcia jogi hormonalnej są nie są tylko dla kobiet. Obejmują ćwiczenia dla trzustki, wątroby i tarczycy oraz wzmacniają całe ciało. Są wskazane dla wszystkich. Te zajecia dają dobre podstawy do dalszej praktyki jogi. Zapraszamy w poniedziałek g. 18.30 i czwartek g. 18.00.

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota

10.00-11.15

Joga Kundalini

Monika

18.00-19.15

Joga Hormonalna

Barbara

18.30-19.45

Joga Hormonalna

Barbara

18.30-20.30

Joga Kundalini 60 min

terapia dźwiękiem 30 min

medytacja 30 min

Barbara

od 5 września 2018

18.30-19.45

Zdrowy Kręgosłup

Marek

19.30-20.45

Joga Kundalini

Barbara

18.30-19.45

Joga Kundalini

Irmina

20.00-21.15

Joga Kundalini

Barbara

20.00-21.15

Joga Kundalini

Monika

Cennik zajęć:

35 zł - pojedyńcze zajęcia (75 min), 4 zajęcia w m-cu - 110 zł, 6 zajęć w m-cu - 150 zł, Karnet 8 wejść w m-cu - 170 zł. Karnet 12 zajęć - 200 zł.. Karnety są ważne 30 dni od daty zakupu i nie są przedłużane. Możesz dołączyć w każdej chwili. Płatność w Studio tylko gotówką. Akceptujemy karty Multisport Plus z dopłatą 10 zł -płatne gotówką przed zajęciami. Karty Multisport Plus obowiązują tylko na 1 zajęcia dziennie i są akceptowane tylko przed rozpoczęciem zajęć. Drugie zajęcia tego samego dnia kosztują 25zł.

Zajęcia 2 godz - kosztują 50 zł, Do kart Multisport Plus obowiązuje dopłata: dopłata: 25 zł. Obowiązują karnety Studia - jak na 2 zajęcia.

Opis zajęć

Joga Hormonalna - to naturalna terapia wykorzystująca ćwiczenia jogi, oddech, koncentrację i relaksację, dzięki której można wyregulować lub wznowić produkcję żeńskich hormonów. Jest wskazana dla wszystkich kobiet. Pomaga w leczeniu niepłodności oraz zaburzeń hormonalnych. Joga Hormonalna pomaga również w leczeniu bezsenności i uwalnia od napięć emocjonalych i stresu.

Zdrowy kręgosłup - zajęcia obejmują ćwiczenia jogi wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, poprawiające ogólną kondycję ciała, ćwiczenia poprawiające metabolizm.

Joga Kundalini – obejmuje wszystkie elementy: ćwiczenia fizyczne(asany) w połączeniu z oddechem i mantrą. Korzyści odczuwalne już na początku praktyki: poprawa zdrowia, lepsze krążenie, zwiększona odporność na stres, wewnętrzny spokój i pewność siebie.

Terapia Dźwiękiem - to kąpiel w dźwiękach. Wibracje gongu pomagają uwolnić napięcia i lęki, spowalniają fale mózgowe i redukują stres. Dźwięki gongu trafiają do nas nie tylko poprzez słuch, lecz również przez doznania akustycznych drgań w całym ciele. Dźwięk OM wydawany przez gong stwarza absolutną ciszę wewnątrz.

Zajęcia tematyczne:

3,10, 17, 24, 31 lipiec 2018 (wtorek) g. 18.30-20.30 - Moc Kobiety - Odzyskaj swoją MOC uwalniając złość i frustrację

Ten cykl spotkań dedykuję głównie kobietom, które odczuwają ogromną wściekłość. Ta wściekłość, złość i agresja nie jest tylko Twoja, ona pochodzi z przeszłości… z historii twojej rodziny… kiedy na przykład twoja matka/babka lub inna kobieta w twoim rodzie musiała stawać czoła męskim zadaniom: czyli utrzymać rodzinę, chronić swój dom i bliskich…wtedy obok opieki troski, karmienia i łagodności musiała zarabiać, bronić i chronić… Wtedy kobieta nadużywa swojej energii kobiecej, traci wdzięk i łagodność, a na to miejsce pojawia się wściekłość i agresja.

Prowadząca: Barbara Maziarska - terapeutka jogą, nauczycielka i trenerka instruktorów jogi kundalini.

Miejsce: Studio Jogi i Terapii Naturalnych "JogaMed" ul. Herbsta 2, Warszawa - metro Stokłosy

Jak przygotować się do zajęć?

Ćwiczysz boso (kontakt receptorów z otoczeniem), w wygodnym ubraniu - najlepiej z naturalnego materiału (np. 100% bawełny).

1/ przyjdź 10 minut przed rozpoczęciem zajęć

2/ nie jedz na 2 godziny przed zajęciami.

3/ poinformuj nauczyciela o ciąży lub innych fizycznych dolegliwościach, które mogą mieć wpływ na twoją praktykę.

4/ pytania dotyczące praktyki jogi kieruj do nauczyciela przed lub po zajęciach.

5/ nie ćwiczymy po zażyciu środków odurzających, alkoholu czy narkotyków.

6/ nie ćwiczymy po masażu i saunie.

7/ Podczas praktyki miej na uwadze swoje ograniczenia.

W przypadku problemów zdrowotnych należy skonsultować się z lekarzem odnośnie praktyki jogi i stosować się do jego zaleceń.